Köp- och leveransvillkor

Minimiorder:
ALLA order oavsett storlek är välkomna. DOCK tas en expeditionsavgift på 30 kr ut på beställningar som understiger 200 kr exkl. fraktkostnad.

Priser:
Moms ingår med 25%. 

Betalningsalternativ:
Förskottsfaktura - Faktura erhålls efter beställning och betalning skall vara oss tillhanda inom 7 dagar, om inte betalning sker inom förskriven tid tas beställningen bort.
Faktura 19:- - efterkrav 14 dagar netto. Anmärkningskontroll är obligatorisk. För ej kreditvärdiga gäller endast förskottsbetalning, se ovan.

Fakturor betalas till Bankgiro eller med Swish.
Payson - Med Payson kan du betala med kontokort eller Internetbank via en betalningslänk, som visas efter lagd order. Mer information om Payson finns på www.payson.se.
OBS! Om tilläggskostnader tillkommer (vilket anges vid varan) på en beställning vilken är betald med Payson, kommer en kompletterande förskottsfaktura att skickas för betalning före vi expedierar ordern.

Leveranstid:
Varierar beroende på vara och hur mycket order vi har inne. Oftast är leveranstiden 1-3 veckor.
Är det bråttom ser vi att du kontaktar oss, ofta kan vi gå emellan med mindre panikorder.

Leveranssätt:
Postnord eller DHL Servicepoint.
Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget. 

Fraktkostnad:
Portot är baserat på varans vikt. Kostnaden är mellan 29,00 - 79,00.
Vid ordervärde överstigande 5000 kr bjuder vi på fraktkostnaden.

Reklamation och returrätt:
Alla varor som är försedda med "Ditt eget tryck eller gravyr" bytes EJ.
Skulle det vara något fel på varan, trasig, feltryckt eller fellevererad skall den reklameras inom 8 dagar.
Varor som inte hämtats ut eller skickats tillbaka utan att vara reklamerade debiteras med porto samt kostnad för varor som inte går att återanvända.

Skador på paket och ej uthämtade paket:
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss. 

Personuppgiftslagen:
Personuppgifts och anti-SPAM policy för www.tpvictory.se

Utlämnande av personuppgifter GDPR:
TP Victory delar inga personuppgifter kunden lämnar till sig till tredje part.

Vad som avses med personuppgifter:
Detta innefattar personuppgifter så som namn, e-postadress adress, telefonnummer, varor eller tjänster ni köpt såväl som uppgifter som ert besök på vår site automatiskt medger, så som ip-adress, webläsarversion, operativsystem, webadress som dirigerade er till vår site, datum och tidpunkt etc.

Anti-SPAM policy:
TP Victory medverkar ej till att skicka sk SPAM. Som kund till oss kan ni få e-post rörande er order, betalning eller annan kommunikation ni initierad samt information, nyhetsbrev eller erbjudanden kring vår kundrelation. E-postutskick från tredje part eller rörande varor eller tjänster som ej är direkt relaterade till våran verksamhet förekommer ej. Sker automatiskt utskick kan kunden avregistrera sig från dessa enkelt från en länk i e-postmeddelandet.

Personuppgiftslagen:
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

SMS-utskick:
Det mobiltelefonnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering av leverans eller övrig kommunikation som rör din order.

Tvist:
Eventuella tvister löses i första hand i diskussion med vår kundtjänst. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer och hänvisar i övrigt till Europeiska kommissionens verktyg för tvistlösning på nätet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla
Produkter
Övrigt
Moms visas: